Zapojte se do velké soutěže o voucher na 250 000,- s Original Marines!
Často Vám zde píšu o italské dětské módní značce, Original Marines – a proto Vás musím informovat i o skvělé soutěži o voucher na 250 000 Kč na nákup věcí právě od tohoto brandu. Zapojte se, stojí to opravdu za to!
Co se dětské módy týká, je právě obchod Original Marines, který najdete v brněnské Galerii Vaňkovka tím, kam ráda chodím – pro děti tady vždycky najdu něco krásného.
Je tu opravdu z čeho vybírat, a to pro děti všech věkových kategorií, od miminkovských velikostí, až po ty větší, na teenagery, zhruba do 16. roku.
Všechny věci tu jdou skvěle vzájemně kombinovat, můžete tu pořídit kompletní outfity, doslova od hlavy až k patě.
Stylově zde najdete oblečení pro naprosto všechny příležitosti – pohodlné tepláčky, trička, věci „na parádu“ – pro holčičky sukýnky, šatičky, džínové kousky, pro miminka krásné overaly a samozřejmě, také nejrůznější doplňky.
Zpátky ale k soutěži! Jak se zapojit a hlavně, jak můžete vyhrát?
Je to jednoduché. Stačí se v prodejně zaregistrovat a získat tak kartičku Original Marines. Za každý nákup si pak zde ukládají účtenky, na Mikuláše se pak vylosuje 10 účtenek – majitel té s nejvyšší částkou získá voucher na nákup v hodnotě 250.000,-
Výhru si můžete nechat, nebo můžete vouchery i rozdat, mezi své známé, na utracení celé částky budete mít 3 roky – vouchery platí do konce roku 2020.
A protože mě samotnou zajímalo, co za takovou skvělou soutěží stojí a proč o tak neuvěřitelně vysokou částku, zeptala jsem se na pár věcí Pavly, která se stará o propagaci značky Original Marines v ČR. Tady je náš rozhovor:
- Hned přímá otázka na začátek, proč jste se pro takovou soutěž rozhodli?
Děkujeme za otázku. Bylo to z několika důvodů. V Original Marines si moc ceníme toho, že se k nám naši zákaznicí vrací zpátky a ví, že najdou pro své děti to, co potřebují. Možná to zní jako otřepaná formule všech módních značek, ale není tomu tak, máme zákazníky, kteří jsou na nás zvyklí a vracejí se k nám pro oblečení už řadu let tak, jak děti rostou. Skoro můžeme říct, že řadu z nich si pomatujeme i jménem. Takže bychom chtěli odměnit je, ale zároveň si získat důvěru u dalších zákazníků a přesvědčit je, že to oblečení je opravdu dobré a kvalitní.
- Takže principiálně je to i trochu způsob, jak získat nové zákazníky?
Chápeme, že zákazník věrný značce je v dnešní době poklad, a proto se snažíme jich přesvědčit, co nejvíc. Takže ano, je to vlastně jeden ze způsobů, jak říci „ano, Original Marines je tady, je to prima značka s dětským oblečením, pojďte to s námi zkusit.“ Nutno ale dodat, že v budování obrazu a povědomí o značce Original Marines se nesoustředíme na nějaké masivní propagace, protože těch je tu všude kolem nás okolo hodně, a tak nějak vůči nim začínáme být všichni imunní. Jsme rádi, když si k nám zákazník postupně najde cestu a zůstane u nás. A my mu ji rádi ukážeme. ?
- Rozumím. Je to pravda, že sociální sítě a online komunikace a propagace leccos zachrání a klasické postupy, letáky, reklamy a časopisy ztrácejí na síle…
To je pravda, sociální sítě a online nám hodně při komunikaci se zákazníky pomáhají. Jde vlastně o takovou „reklamu“, kterou si víceméně dobrovolně pustíte k tělu, protože Vás nějakým způsobem zajímá. Ale rozumíme, že to není samo spásné a záleží nám také na osobním kontaktu a tom, že jsou naše kolegyně na obchodech pro zákazníky parťáky a umí jim dobře poradit.
- Jasně. Ale zpátky k soutěži. Co s takhle velkou výhrou? Je mi jasné, že oblečení pro děti něco stojí, ale tohle je opravdu pecka.
Ano, jde o velkou částku a trochu se tím vrátíme k té první otázce. Věrní zákazníci se k nám vracejí a nakupují zde oblečení pro svoje děti po celá léta – jedno dítě odroste a mezitím se třeba narodí další a ti zákazníci přijdou znova, protože se jim zkrátka nevyplatí hledat a hlavně zkoušet nějakou další jinou značku. Často se nám stává, že si maminky berou pro své děti oblečení rovnou ve dvou velikostech v menší a větší, protože zvlášť ze začátku dítka strašně rychle rostou a když si oblíbí nějaké tričko, tak se jim těžko vymlouvá, že jim je fakt už malé. Takže za ty léta se ta útrata za dětské oblečení docela nastřádá.
Na druhou stranu víme, že s dětským oblečením je obecně problém, protože se rychle točí, i proto rozbíháme v našich obchodech možnost přinést použité ale nositelné zboží zpět, které pak budeme distribuovat do dětských domovů nebo azylových domů, kde určitě ještě splní svojí roli. S tím vlastně i souvisí to, že výherkyni nebo výherci nechceme diktovat, že výhru musí utratit celou sama nebo sám, ale že se může podělit s rodinou nebo kamarádkami, anebo část výhry věnovat klidně na charitu nebo někomu, komu to oblečení opravdu udělá radost nebo přinese užitek. - To je skvělá motivace. Díky za rozhovor.
My děkujeme za super otázky. Krásný den.
Obchod Original Marines najdete v Brně v Galerii Vaňkovka.
ODKAZ: ORIGINAL MARINES / facebook
ODKAZ: ORIGINAL MARINES / web