Cool People of Brno: David Koblížek, My.Sale Group SE
V dalším díle mé rubriky o inspirativních lidech z Brna – Cool People of Brno – vám představím pana Davida Koblížka, který se svojí brněnskou společností My.Sale Group SE pracuje na unikátní cashbackové aplikaci My.Sale, která opravdu stojí za pozornost. Díky této aplikaci totiž můžete v běžném životě opravdu ušetřit, a to v mnoha oblastech. Zajímá vás víc? Přečtěte si následující rozhovor… ;)
Dobrý den, Vaše brněnská společnost My.Sale Group SE stojí za zajímavou cashbackovou aplikací My.Sale – mohl byste ji čtenářům mého blogu stručně představit?
My.Sale je vlastně mobilní nákupní aplikace s komunitním aspektem. Uživatel v ní najde spoustu nabídek našich partnerů. Kromě zajímavých cen při nákupech získává také cashback (tedy část utracených peněz zpět), a to nejen ze svých nákupů, ale i z nákupů lidí, které do aplikace přivedl.
Zkusil byste nám na nějakém jednoduchém příkladu/nákupu popsat užití aplikace My.Sale?
Je to jednodušší, než by se mohlo zdát. Jdu s kolegou po městě, máme chuť na burgr. Pustím aplikaci, vše co vidím, je aktuálně k mání. Vybírám si dva burgry za cenu jednoho. V restauraci ukazuji telefon obsluze s tím, že jsme přišli využít jejich nabídku, objednáme, sníme. Před placením obsluha načte z mého telefonu QR kód nabídky, zaplatím rovnou akční cenu. Za chvíli mi přijde potvrzení s informací, že mi přibyly peníze za útratu na účet.
Jak ji mohou zájemci získat a také, jak se mohou registrovat?
Aplikace je zdarma ke stažení jak pro Android tak iPhone. Registrace je také bezplatná, buď jedním kliknutím přes Facebook nebo zadáním platné emailové adresy. Pokud po registraci zadají v aplikaci promokód “CBBMSL”, připíše se jim na cashbackový účet 300 Kč.
Jak sama vím, dnes existuje již celá řada cashbackových a slevových portálů, aplikací. V čem je právě aplikace My.Sale jiná, jedinečná?
My.Sale dost unikátně spojuje výhodný nákup s cashbackem, tedy vrácením části utracených peněz. Navíc se jedná o cashback skupinový. Výhodou může být i to, že si vystačím s mobilním telefonem (není třeba žádná karta nebo vouchery).
Jaké jsou pro uživatele hlavní výhody této aplikace?
Objevování – sami jsme často překvapeni co, kde nebo za kolik někdo nabízí. Okamžitý benefit – co v aplikaci vidím, aktuálně platí, případnou slevu dostávám přímo při placení; žádné platby předem nebo vracení peněz po půl roce. Zdroj příjmu – cashback i z nákupů lidí v mém týmu.
V jakých oblastech mohou uživatalé aplikace čerpat slevy a výhody? Vím, že je to v oblasti gastronomie – jsou přes Vaši aplikaci slevy dostupné i jinde?
My.Sale pokrývá jak gastro (v aplikaci sloupeček Jídlo), tak jakýkoliv maloobchod (Zboží) i služby. Od kávy s dezertem a burgrů přes kytici a džíny až po přezutí pneumatik nebo pobyt na horách. Chceme aby si vybral každý – může to být luxusní degustační menu v Retro Consistoriu nebo dva sendviče za cenu jednoho v restauracích Subway.
Kolik máte partnerských značek/obchodů, v rámci kterých lze slevy uplatňovat?
Dnes máme asi devadesát partnerů, vysílajících celkem přes dvě stovky různých nabídek.
Jaké procento (částka) z nákupu je právě onen zmiňovaný cashback?
Nenabízíme rychlé zbohatnutí. Náš cashback činí 1% v případě, že v kalendářním měsíci utratím víc než 500 Kč, jinak je to 0,5%. Je to jako házet každý večer pětikorunu do prasátka.
Zmínil jste, že v rámci aplikace My.Sale jde navíc o tzv. skupinový cashback – co přesně to znamená?
Skupinový cashback v našem podání funguje jednoduše. Pozvu do My.Sale (ukážu aplikaci kamarádovi nebo třeba pošlu hromadnou pozvánku přes sociální média) další uživatele, a oni se zaregistrují pod mým promokódem. Díky tomu dostávám na svůj účet stejné 1% z jejich nákupů jako ze svých vlastních. I oni tak vlastně hází pětikoruny do mého prasátka. Nesjou to však pětikoruny jejich, tyto peníze jdou z provize provozovatele aplikace.
Vaše společnost je brněnská – znamená to, že hlavní dosah užívání aplikace My.Sale jsou brněnské značky, obchody?
Ano, náš tým je malý, všichni jsme z Brna, a proto se v první fázi soustředíme pouze na Brno a okolí. Pracujeme však na systému, který umožní její samovolné šíření.
Plánuje ve vývoji aplikace My.Sale nějaké novinky, změny?
V srpnu jsme dokončili redesign, aplikace doznala značných změn, přibyly další funkce. Je jasné, že úspěch stojí a padá s obsahem, takže se snažíme oslovovat stále nové partnery, vymýšlet s nimi zajímavé nabídky. Co se vývoje týká, máme rozpracované věci v oblasti komunity a vzájemné interakce.
Co je Vaším cílem v rámci fungovaní aplikace My.Sale?
Z komunikace s partnery vyplývá, že reputace slevového a cashbackového trhu je mizerná. Na druhou stranu většina malých podnikatelů volá po cíleném a dostupném marketingu. Chceme dokázat, že věci jdou dobře skloubit. Cílem je podpora lokálních obchodníků na jedné straně, a vybudování uživatelské komunity na straně druhé.
Děkuji Vám za rozhovor a ať se daří.
ODKAZ: MY.SALE